Advertisement

מיקי זוהר נתניהו / כל רגע - איים על מנדלבליט וגרם לנתניהו להתנער - בבוקר יום שני, עוד לפני פתיחת השבוע הפרלמנטרי, התראיין זוהר לרדיו חיפה ואמר.

מיקי זוהר נתניהו / כל רגע - איים על מנדלבליט וגרם לנתניהו להתנער - בבוקר יום שני, עוד לפני פתיחת השבוע הפרלמנטרי, התראיין זוהר לרדיו חיפה ואמר.. בריאיון להילה קורח ואודי סגל בגלי צהל אומר יור הקואליציה מיקי זוהר : הגיע הזמן שאסביר מדוע אני כל כך מגן על ראש הממשלה נתניהו, כתב ריקלין, והוסיף אבל קודם הבהרה: אני לא חבר שלו או של מישהו ממשפחתו, וגם לא מצפה לקבל. ״כחולבן מבקשים מרהמ לוותר על החסינות כדי לממש את חלומם להוציא אותו מלשכתו ובכך השמאל יחזור לשלטון״ על. בעקבות רצונו למימון ביתו הפרטי ויועציו:

נתניהו הוא פייטר בן 72 שלא מוכן לוותר ורוצה להיות ראש הממשלה. שלום שלמה, יועצם לשעבר של נתניהו ובנט, מונה למזכיר הממשלה. בדרך לשימוע ראש הממשלה יעצור בבגץ? מיקי זוהר לא באמת זומן לחקירה. נתניהו מחזיק סמארטפון19 פייסבוק נכנעה ללחץ?

מיקי זוהר: "חקלאות ודתות יסייעו לציונות הדתית יותר מתיקים ...
מיקי זוהר: "חקלאות ודתות יסייעו לציונות הדתית יותר מתיקים ... from a7.org
.ח כ מיקי זוהר על החלטת היועמ ש, רה מ בנימין נתניהו במפגש עם ראשי רשויות תומכי הליכוד, העם אומר את דברו פעילי הליכוד בהפגנת התמיכה בנתניהו, נתניהו בכנס תמיכה של הליכוד בכנסת, מהלך של הדחה בפועל אחרי הגשת כתב האישום הקרבות בליכוד מחריפים, ראש הממשלה נתניהו נפגש עם ראשי ערים ומועצות. אני אומר חד משמעית, אסור לדבר על נושא הרוטציה, הוא לא יכול להיות רלוונטי יותר, לא רוטציה ולא פריטטיות. חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) שוחח עם ניסים משעל ב־103fm והגיב לרצונו של בני גנץ להקים ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות ורכש כלי השיט. בדרך לשימוע ראש הממשלה יעצור בבגץ? יור הקואליציה התייחס בריאיון לפתיחת משפט נתניהו. רהמ נתניהו וחכ מיקי זוהר | צילום: שלום שלמה, יועצם לשעבר של נתניהו ובנט, מונה למזכיר הממשלה. היה חשוב לשליטים האמיתיים לנזוף בנבחר הציבור זו אבחנה חשובה כי אם היה מיקי זוהר מממש את איומו וחושף את תוכן ההקלטות, הוא לא היה עובר על שום עבירה.

מיקי זוהר לא באמת זומן לחקירה.

נתניהו מחזיק סמארטפון19 פייסבוק נכנעה ללחץ? ההתנהלות שאני רואה, שלא שומרים על ההנחיות, זה סיכון חיי אדם. כחול לבן לא פרטנרים, הם באים אלינו בטענות ומפרים את ההסכם פעם אחר פעם. שלום שלמה, יועצם לשעבר של נתניהו ובנט, מונה למזכיר הממשלה. ״כחולבן מבקשים מרהמ לוותר על החסינות כדי לממש את חלומם להוציא אותו מלשכתו ובכך השמאל יחזור לשלטון״ על. הסרטונים שהוברחו מרוסיה וגרמו לרבי מליובאוויטש לבכות. נתניהו צריך להוביל את הליכוד והמדינה bit.ly/2qvw8qe אתם צופים בערוץ היוטיוב של ynet: בסביבת נתניהו מפעילים לחץ כבד על שרים ועל חברי כנסת בליכוד, בדרישה שיצהירו פומבית שהם מתנערים מהיוזמה להדחת זוהר. איש ההסברה והתקשורת, שמעון ריקלין, שידוע בתמיכתו הגורפת לראש הממשלה בנימין נתניהו, מסביר, אחת ולתמיד, מדוע הוא יוצא להגנתו של נתניהו כל העת. חבר הכנסת מהליכוד ציטט מדבריו בעבר של היור החדש בדיון על החוק הנורווגי: בקשת הדחייה של נתניהו לא התקבלה וזה עתיד לבקש שוב שימוע מאוחר מהשניים באוקטובר. עוד כתבות בנושא מיקי זוהר. בדרך לשימוע ראש הממשלה יעצור בבגץ?

איש ההסברה והתקשורת, שמעון ריקלין, שידוע בתמיכתו הגורפת לראש הממשלה בנימין נתניהו, מסביר, אחת ולתמיד, מדוע הוא יוצא להגנתו של נתניהו כל העת. בעברו כיהן כחבר מועצה וסגן ראש עיריית קריית גת במשך 7 שנים. (צילום:יונתן זינדל, פלאש 90) חכ מיקי זוהר (הליכוד) שוחח הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב על אירועי הימים האחרונים במערכת הפוליטית, והתייחס ברמיזה לפרסומים האחרונים על חכ יולי אדלשטיין ושאיפותיו להתמודד על ר�. .ח כ מיקי זוהר על החלטת היועמ ש, רה מ בנימין נתניהו במפגש עם ראשי רשויות תומכי הליכוד, העם אומר את דברו פעילי הליכוד בהפגנת התמיכה בנתניהו, נתניהו בכנס תמיכה של הליכוד בכנסת, מהלך של הדחה בפועל אחרי הגשת כתב האישום הקרבות בליכוד מחריפים, ראש הממשלה נתניהו נפגש עם ראשי ערים ומועצות. אני לא חבר שלו או של מישהו ממשפחתו, וגם לא מצפה לקבל.

משבר בצמרת הליכוד: ראש הממשלה נתניהו זימן את ח"כ מיקי זוהר ...
משבר בצמרת הליכוד: ראש הממשלה נתניהו זימן את ח"כ מיקי זוהר ... from www.israelhayom.co.il
(צילום:יונתן זינדל, פלאש 90) חכ מיקי זוהר (הליכוד) שוחח הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב על אירועי הימים האחרונים במערכת הפוליטית, והתייחס ברמיזה לפרסומים האחרונים על חכ יולי אדלשטיין ושאיפותיו להתמודד על ר�. עוד כתבות בנושא מיקי זוהר. מיקי זוהר (יושב השני מימין) בין חברי מועצת העיר קריית גת יחד עם שגריר ארצות הברית בישראל דניאל שפירו , 2011. הוא מכיר את הערכים של הליכוד ואת מה שאנחנו מאמינים והוא כמובן יצטרך. אסור לרהמ לתת לתקשורת ולשמאל פרס בכך שיוותר על חסינותו. אבי הפעוט שנמצא קשור בגן בשדרות: בעיניי נתניהו דמות להערצה, הטוב ביותר שהיה, מנהיג ענק, סמל ואגדה. המסגרת הפורמלית לפגישה אמנם הייתה חקירה, אבל מהות הפגישה הייתה שיחת נזיפה.

יור הקואליציה משלים עם העובדה שפניו לאופוזיציה, וטען בריאיון לאולפן ynet שהממשלה החדשה לא תתפקד.

רהמ נתניהו וחכ מיקי זוהר | צילום: יור הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) שב ודורש לפרק את הממשלה כדי ללכת לבחירות חוזרות, ובטוח שראש הממשלה בנימין נתניהו ינהיג את המחנה הלאומי גם בכנסת הבאה. אנחנו לא רואים בהם שותפים ואין להם לגיטימציה לקבל את הנהגת המדינה. יור הקואליציה משלים עם העובדה שפניו לאופוזיציה, וטען בריאיון לאולפן ynet שהממשלה החדשה לא תתפקד. נתניהו ישלם מחיר על לא עוול בכפו. יור סיעת הליכוד, חכ מיקי זוהר בראיון לאריה גולן: ״רה״מ רוצה להביא את מדינת ישראל למצב אופטימלי אבל יש אנשים שמפריעים לו, כמו האופוזיציה שמעודדת את ההפגנות, ואיתם כחול לבן. נתניהו יהיה מוכן לתת לו רוטציה? איש ההסברה והתקשורת, שמעון ריקלין, שידוע בתמיכתו הגורפת לראש הממשלה בנימין נתניהו, מסביר, אחת ולתמיד, מדוע הוא יוצא להגנתו של נתניהו כל העת. אך הפעם יוצא נגד עמדת ראש הממשלה, ותומך בעמדת כחול לבן לתקציב דו שנתי. אמרתי אתמול בישיבת הסיעה שאני אגבה את יו״ר הקואליציה מיקי זוהר בצעדי משמעת. עמדתי בעניין התקציב ידוע, אני תומך בתקציב דו שנתי, לא בתקציב חד שנתי, עמדתי זהה במקרה הזה לעמדת כחול לבן. .ח כ מיקי זוהר על החלטת היועמ ש, רה מ בנימין נתניהו במפגש עם ראשי רשויות תומכי הליכוד, העם אומר את דברו פעילי הליכוד בהפגנת התמיכה בנתניהו, נתניהו בכנס תמיכה של הליכוד בכנסת, מהלך של הדחה בפועל אחרי הגשת כתב האישום הקרבות בליכוד מחריפים, ראש הממשלה נתניהו נפגש עם ראשי ערים ומועצות.

רהמ נתניהו וחכ מיקי זוהר | צילום: .ח כ מיקי זוהר על החלטת היועמ ש, רה מ בנימין נתניהו במפגש עם ראשי רשויות תומכי הליכוד, העם אומר את דברו פעילי הליכוד בהפגנת התמיכה בנתניהו, נתניהו בכנס תמיכה של הליכוד בכנסת, מהלך של הדחה בפועל אחרי הגשת כתב האישום הקרבות בליכוד מחריפים, ראש הממשלה נתניהו נפגש עם ראשי ערים ומועצות. נתניהו ישלם מחיר על לא עוול בכפו. אמרתי אתמול בישיבת הסיעה שאני אגבה את יו״ר הקואליציה מיקי זוהר בצעדי משמעת. כן, אני משווה את רצח רבין למה שעושים לראש הממשלה.

המיקי זוהר שבתוך נתניהו - דעות - הארץ
המיקי זוהר שבתוך נתניהו - דעות - הארץ from img.haarets.co.il
אמרתי אתמול בישיבת הסיעה שאני אגבה את יו״ר הקואליציה מיקי זוהר בצעדי משמעת. ההתנהלות שאני רואה, שלא שומרים על ההנחיות, זה סיכון חיי אדם. הגיע הזמן שאסביר מדוע אני כל כך מגן על ראש הממשלה נתניהו, כתב ריקלין, והוסיף אבל קודם הבהרה: יור הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) שב ודורש לפרק את הממשלה כדי ללכת לבחירות חוזרות, ובטוח שראש הממשלה בנימין נתניהו ינהיג את המחנה הלאומי גם בכנסת הבאה. לשכת יושב ראש הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר העבירה ביום שני מסר של פיוס לשר האוצר ישראל כץ, לאחר התנגדותו של השר להצעת החוק של הצעת החוק של ח״כ מיקי זוהר. הסרטונים שהוברחו מרוסיה וגרמו לרבי מליובאוויטש לבכות. כמו כן, הגיב לדברים הקשים שאמר בנט בבחירות אישיות על הטיפול בהתפשטות נגיף קורונה. אך הפעם יוצא נגד עמדת ראש הממשלה, ותומך בעמדת כחול לבן לתקציב דו שנתי.

״כחולבן מבקשים מרהמ לוותר על החסינות כדי לממש את חלומם להוציא אותו מלשכתו ובכך השמאל יחזור לשלטון״ על.

בסביבת נתניהו מפעילים לחץ כבד על שרים ועל חברי כנסת בליכוד, בדרישה שיצהירו פומבית שהם מתנערים מהיוזמה להדחת זוהר. ההתנהלות שאני רואה, שלא שומרים על ההנחיות, זה סיכון חיי אדם. התרגיל שעשה חכ דודי אמסלם ליור הכנסת מיקי לוי • צפו. הגיע הזמן שאסביר מדוע אני כל כך מגן על ראש הממשלה נתניהו, כתב ריקלין, והוסיף אבל קודם הבהרה: עוד כתבות בנושא מיקי זוהר. הוא מכיר את הערכים של הליכוד ואת מה שאנחנו מאמינים והוא כמובן יצטרך. כן, אני משווה את רצח רבין למה שעושים לראש הממשלה. חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) שוחח עם ניסים משעל ב־103fm והגיב לרצונו של בני גנץ להקים ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות ורכש כלי השיט. אני לא חבר שלו או של מישהו ממשפחתו, וגם לא מצפה לקבל. מסע בתחנות שנות כהונתו של נתניהו | אמנון לורד. רהמ נתניהו וחכ מיקי זוהר | צילום: כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. נתניהו ישלם מחיר על לא עוול בכפו.

הוא יסתיים או באמצעות החלטת היועץ המשפטי לממשלה לגמור את הסיפור הזה בלי כתבי אישום של עבירות שוחד עוד הוסיף זוהר: מיקי זוהר. חבר הכנסת מהליכוד ציטט מדבריו בעבר של היור החדש בדיון על החוק הנורווגי:

Posting Komentar

0 Komentar